Σελίδες

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Leather & macrame bracelet in black & grey!!

Γειά σας φίλοι μου!! :ο) 
Οι τελευταίες μέρες είναι ηλιόλουστες, παρ'ότι αρκετά κρύες πιά εδώ στην Αθήνα, οπότε βρήκα επιτέλους την ευκαιρία να βγάλω μερικά καινούρια κοσμήματα φωτογραφία!!! Ντύθηκα πολύ ζεστά και βγήκα στην αυλή!! Όσοι διαβάζετε το blog μου τόσο καιρό θα θυμάστε ότι για να βγάλω φωτογραφίες τις δημιουργίες μου πάντα βγαίνω στον κήπο, λόγω του ότι το σπίτι που μένω έχει έλλειψη καλού φωτισμού! Από την άνοιξη και μετά είναι τέλεια αλλά τώρα το χειμώνα δέν έχει συχνά φωτεινές μέρες άσε που είναι και τόσο μικρές!! και με το κρύο δέν μπορώ να είμαι χαλαρή και να μείνω πολύ ώρα έξω!! Όμως σύντομα θα το λύσω αυτό το πρόβλημα!!! Θα σας πώ σε προσεχή ανάρτηση!!!
Τόν τελευταίο καιρό όλο και κάτι έφτιαχνα σιγά σιγά!! Ξαναγύρισε κάπως και η επιθυμία για δημιουργικότητα!! Θυμάστε που σας είχα πεί ότι ετοίμαζα μερικά καινούρια βραχιόλια απο δέρμα και μακραμέ;!! Κατάφερα τελικά να φτιάξω μόνο ένα και έχω άλλο ένα σχεδόν έτοιμο!! Θα φτιάξω κι'άλλα με τον καιρό !!! Έχω σκεφτεί διάφορους συνδυασμούς χρωμάτων και μου αρέσει να βρίσκω καινούρια δέρματα και να κάνω νέους συνδυασμούς!!! 
Αυτή τη φορά χρησιμοποίησα ένα ασυνήθιστο μαύρο δέρμα, το συνδύασα με γκρί κηροκλωστή και πρόσθεσα χάλκινες πινελιές με τις χάντρες !!! 
Δείτε το παρακάτω :ο):

Hello my friends!! :o) 
The last days, apart from being fairly cold, it is shinny outside so i grabbed the opportunity to take some photos of my new jewelries!! I dressed warm and went out in the yard!! Those of you that are reading my blog sometime now,  remember that i always take pictures of my creations out in the garden cause my home doesn't have lot of light! When spring arrives its better but now in the winter apart from not having enough sunshine and the days being shorter, it is cold and i can't stand staying outside for a long time! But soon i will solve this problem!!! I will tell you in another post!! ;o) 
Lately my creativity returned and i'm very glad!! Do you remember that i said i was making some new leather & macrame bracelets?! i managed to make only one and i have another one almost finished!! I will make some more of those bracelets soon !! I have in my mind several combinations and i like every time i find new leathers to work with these and make new combinations!!! 
This time i used an unusual black leather, i combined it with a grey waxed thread and i added copper details with the beads and the button!!! 
You can see it below:  

 Σε αυτό το βραχιόλι, αντί για κάποιον ημιπολύτιμο ή πολύτιμο λίθο έβαλα αυτή τη χάλκινη χάντρα και τη συνδύασα με πολύ μικρές χάλκινες νίκελ χαντρούλες και δύο ξύλινες σε γκριζοπράσινο χρώμα!!!  
 In this bracelet, in spite of using a semi-precious or precious stone i used a beautiful copper bead combined with copper nickel tiny ones and two wooden beads in grey-green!!!

Έτσι δένει το κούμπωμα!! Βρήκα αυτό το ωραίο πλαστικό vintage κουμπί που μοιάζει λίγο με ξύλινο και έχει ένα όμορφο χάλκινο χρώμα!! 
That's how the bracelet locks!! I found this nice plastic vintage button that looks a little like wood and has a nice copper colour!! 


Δείτε και ολόκληρο το σχέδιο του βραχιολιού!! 
See the hole design of the bracelet!! 

Αυτό ήταν λοιπόν ένα δικής μου έμπνευσης βραχιόλι σε έναν καινούριο συνδυασμό χρωμάτων!! Άν θέλετε να δείτε τα πρώτα μου βραχιόλια απο δέρμα-μακραμέ μπορείτε να τα δείτε σε παλιότερη ανάρτησή μου εδώ  
That was a bracelet of my own inspiration made with a new combination of colours!! If you like you can see some of my first bracelets in an older post here  

  
Πρίν σας χαιρετήσω θέλω να καλωσορίσω όλους τους καινούριους αναγνώστες!!! Εύχομαι να περάσετε όμορφα εδώ σε αυτό το νεραιδομπερδεμένο μέρος που έχω δημιουργήσει για να μοιράζομαι δημιουργίες και πολλά άλλα πράγματα και ιδέες και περιμένω πάντα τα σχόλια σας με ανυπομονησία!!! Αυτό ισχύει και για τους παλιούς!!!! χαχά!! ;οD Σας ευχαριστώ πολύ όλουυυυς!!!
Μέχρι την επόμενη φορά σας χαιρετώ !!!! Να έχετε μία καλή και ήρεμη μέρα και νύχτα!!! :οD
  
  
Before i say goodbye i want to welcome all my new readers!!! I hope you will enjoy reading  my posts here in this faery- troubled place that i created so that i can share with you my creations and several other things and ideas!!!  I always enjoy reading your comments!!! This goes to all of you!!! haha
 Thank you everybodyyyy !!!  
Till next time greetings to all!!! Have a good and calm day and night!!! :oD 


34 σχόλια:

  1. Φανταστικά!! Δεν ξέρω πιο μου αρέσει πιο πολύ. Νομίζω ότι μου αρέσουν όλα!! Κάποια στιγμή θα ασχοληθώ και εγώ με το μακραμέ. Το έχω στο πρόγραμμα. Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Such a beautiful bracelet, mirsini!
    Really nice design :)!
    And thank you mirsini for sharing these beautiful things :)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μυρσίνη μου, το νέο σου βραχιόλι είναι τέλειο!!! Χρειάζεται πολύ υπομονή για να το φτιάξεις...δεν έχω λόγια! Μ'αρέσει πολύ και το κουμπάκι που διάλεξες για να κλείνει : )
    Περιμένω να δω και το επόμενο... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ!! ΟΝΤΩΣ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!!! ΕΓΩ ΔΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟΣΗ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απίστευτα όμορφα και τα παλιότερα αλλά ιδίως το καινούριο. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I love the bracelet. Copper is my favorite metal. Very beautiful!!!

    Blessings, V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι τέλειο!!
    Έχεις ορεξούλα για βολτούλα?
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Woah!! How Super-Gorgeous! Oh Mirsini...this is dazzling..beautiful and powerful! You are a fairy-genius!! BEAUTIFUL!
    Victoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. υπέροχο είναι βρε μιρσίνη!
    μεγαλούργησες αυτή τη φορά μου φαίνεται!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. !!!!!
    Είναι καταπληκτικό!
    Ωραίοι συνδυασμοί ...και αρκετά δύσκολο να φτιαχτεί, ε;
    Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μυρσίνη μου, είναι φανταστικό! Συγχαρητήρια!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ!!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΜΑΚΡΑΜΕ ΠΟΛΥ!!!!
    ΠΩΣ ΣΤΕΡΕΩΝΕΙΣ ΤΙΣ ΚΛΩΣΤΕΣ;
    ΤΙΣ ΚΑΙΣ ΜΕ ΦΩΤΙΑ;
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ!!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΜΑΚΡΑΜΕ ΠΟΛΥ!!!!
    ΠΩΣ ΣΤΕΡΕΩΝΕΙΣ ΤΙΣ ΚΛΩΣΤΕΣ;
    ΤΙΣ ΚΑΙΣ ΜΕ ΦΩΤΙΑ;
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι φωτογραφίες σου όπως πάντα πολύ όμορφες. Τα μπρασελε΄δε..τι να πω..εξαιρετικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΥΡΣΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!ΤΟ ΜΑΚΡΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΤΕΧΝΙΚΕΣ!ΜΠΡΑΒΟ!ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΥΡΣΙΝΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ!!!!!!!!ΚΑΙ ΕΓΩ Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ!ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΣΕ΄ΣΕΝΑ!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχο το μακραμέ σου! Πολύ καλοφτιαγμένο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Oh Mirsini, I am speechless over the beautiful bracelets! They are too gorgeous for words. Sassy and fun. Wonderful job my lovely friend. Hugs to you, Mina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σας ευχαριστώ όλες τόσο πολύ για τα λατρευτά σχόλια που μου γράφετε!!! Χαίρομαι απέραντα που σας αρέσει!!!! Επίσης χαίρομαι απέραντα που έφτιαξε ο κέρσορας στα σχόλιά μου και έτσι απο εδώ και πέρα, όποτε έχω χρόνο βέβαια θα σας απαντάω!!!! Γιούπιιιιι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ !!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΥΡΣΙΝΑΚΙ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΣ!ΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙΣ ΠΑΛΙ ΖΟΥΖΟΥΝΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλώς σε βρήκα Μυρσίνη!Καταπληκτικό βραχιόλι φοβερή ιδέα να συνδυάσεις μακραμέ με δέρμα!!!!Και γενικά τα κοσμήματα σου είναι τέλεια!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παιδί μου!!!! Είναι τέλειο, πρωτότυπο και ξεχωριστό! Όλα σου τα κοσμήματα είναι διαφορετικά απ'όσα κυκλοφορούν!!! Μπραβο, μπράβο, μπράβο!!!Σε φιλώ και σου εύχομαι ένα όμορφο και φωτεινό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΥΡΣΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!Η ΑΛΛΙΩΣ BLOGO-ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ!!!!ΤΟ ΤΣΑΝΤΑΚΙ ΤΗΣ ΚΙΚΙΤΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΑΓΗ ΔΩΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!ΚΑΙ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΟΤΟΥΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΑΣΤΟΡ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!!ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ!ΑΚΑΡΔΗ ΜΑΝΑ!ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΔΩΡΟ ΣΤΙΣ ΓΑΤΟΥΛΕΣ ΜΟΥ!ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙΣ!Α!ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΟΥΛΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΡΙΚΑΚΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΑΙΞΕΣ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ?ΕΓΩ ΚΟΝΤΕΥΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ!!ΘΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΔΕΙΞΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΥΡΣΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΧΑΡΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΤΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!ΘΑ ΤΑ ΠΙΑΣΩ ΕΝΑ-ΕΝΑ!Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΡΤΥ ΟΧΙ PSYCHEDELIC ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ OΜΩΣ ΠΑΩ ΣΥΧΝΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΡΤΥ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΕΙ Ο ΑΝΤΡΙΚΟΣ(Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ)ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ!ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΑΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΧΝΑ,ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ!!!ΑΦΟΥ ΠΡΟΧΤΕΣ ΤΟΥ ΕΔΕΙΞΑ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ!ΤΟΥ ΛΕΩ ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΕΙ!Ε!ΚΑΛΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!ΔΕΝ ΜΕΝΩ ΑΘΗΝΑ ΑΝ ΚΑΙ ΑΜΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΑ ΠΑΙΞΕΙΣ!Ο ΑΝΤΡΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΣΥΧΝΑ!ΕΓΩ ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΔΟΥΛΙΤΣΕΣ ΑΝ ΕΙΝΑ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ!ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ!ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ!ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ!ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΙΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ!ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!ΚΑΛΑ ΜΥΡΣΙΝΑΚΙ ΣΥΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!ΜΑ ΤΟΣΑ ΚΟΙΝΑ!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΨΙΨΙ!ΠΑΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΠΑΝΙΟ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!NIAOYOYOYOYOYOY!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μυρσινάκι μου τι ωραίο βραχιόλι που έφτιαξες? Μου άρεσε πάρα πολύ. Είναι υπέροχο...και με την ωραία χάλκινη χάντρα μέσα...πολύ καλό...μπράβο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μοναδικά, μαγικά βραχιόλια!!!ειδικά το πρώτο με ξετρέλανε!!μπράβο σου Μυρσινάκι μου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα...Λατρεύω το μακραμε και αυτό που έφτιαξες είναι υπέροχο.Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. θα μας τρελάνεις!!!είσαι τόσο ταλαντούχα γατοφιλενάδα μου!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...