Σελίδες

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Red hearts..

Επειδή ο Έρωτας και η Αγάπη μπορούν να γιορτάζονται κάθε μέρα, όποτε εμείς θέλουμε και νιώθουμε !!

Because love can be celebrated every day, whenever we want and feel !!

" Gravitation is not responsible for people falling in love. "
Albert Einstein 

The "Winged Heart" pendant !


Red metallic winged heart !!
Κόκκινη μεταλλική φτερωτή καρδιά !!

" Love to faults is always blind, always is to Joy inclined. Lawless, winged and unconfined, and breaks  all chains from every mind. "
William Shakespeare



The golden wings of this heart are also metallic ! The heart is hanging from a vintage bronze chain and the wire and the clasp are from brass.

Τα χρυσά φτερά αυτής της καρδιάς είναι επίσης μεταλλικά ! Η καρδιά κρέμεται απο μία μπρούντζινη vintage αλυσίδα και το σύρμα αλλά και το κούμπωμα είναι απο ορείχαλκο σε μπρονζέ απόχρωση.


" Love allows freedom; not only allows, but strengthens freedom. And anything that destroys freedom is not love. It must be something else. Love and freedom go together, they are two wings of the same bird. Whenever you see that your love is going against your freedom, then you are doing something else in the name of love. Let this be your criterion: freedom is the criterion; love gives you freedom, makes you free, liberates you. And once you are totally yourself, you feel grateful to the person who has helped you. That gratefulness is almost religious. You feel in the other person something divine. He has made you free, or she has made you free, and love has not become a possessiveness. "
Osho


" Only divine love bestows the keys of knowledge. "
Arthur Rimbaud


The "Key of Love" pendant !


Red metallic heart that holds a heart shaped key.
Κόκκινη μεταλλική καρδιά η οποία κρατάει ένα κλειδί σε σχήμα καρδιάς.

" To hide the key of your heart, is to risk forgetting where you placed it. "
Timothy Childers quotes


The key, the chain and the clasp are from tibetan silver.
Το κλειδί , η αλυσίδα και το κούμπωμα είναι απο θιβετανικό ασήμι.


" Every heart sings a song, incomplete, until another heart whispers back. Those who wish to sing always find a song. At the touch of a lover everyone becomes a poet ."
Plato



" Love recognizes no barriers. It jumps hurdles, leaps fences, penetrates walls to arrive at it destination full of hope. "
Maya Angelou


Ένα όμορφο Κυριακάτικο απόγευμα να έχετε και να χαίρεστε τον έρωτά σας και την αγάπη συχνά...φιλάκια πολλά !!

Have a lovely Sunday afternoon and celebrate love often...many kisses !! 

26 σχόλια:

  1. Μπράβο Μυρσίνη, ειδικά το πρώτο το ερωτεύτηκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο κοριτσάκι μου και ακόμα πιο όμορφη σαν ιδέα!Καλή εβδομάδα να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μυρσινάκι μου εσύ!!!!!
    Μπορεί ποτέ, να μην ήταν όμορφο το αφιέρωμα σου στην αγάπη;
    Και τα δύο μου αρέσουν πολύ!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και οι 2 είναι πανέμορφες Μυρσίνη μου,μπράβο!!!!Να σε ρωτήσω,βλέπω την Εφη...εσύ μπορείς και μπαίνεις στο μπλοκ της?Μάταια προσπαθώ από τα Χριστούγεννα-(
    πολλά φιλιά και καλό βράδυ-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου, Μυρσίνη!!! Με μια μικρή προτίμηση στη φτερωτή καρδιά! Πανέμορφο κόσμημα!!! Υπέροχα και τα ρητά για την αγάπη και τον Έρωτα! Να περνάς πολύ πολύ όμορφα νεραϊδούλα!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια όμορφη κατακόκκινη ,φτερωτή και κλειδωμένη καρδούλα.
    και ένα κλειδί που θα την ξεκλειδώσει και θα σκορπιστεί παντού η αγάπη που κρύβει μέσα της.
    Φιλιά Μυρσινάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφες οι καρδούλες!! Σαν την δική σου καρδιά, μικρό ξωτικό! Καλή εβδομάδα να'χεις, Μυρσινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφες οι καρδούλες σου!!! Μπράβο σου να σαι πάντα καλά να δημιουργείς εξαιρετικά πράγματα. Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεύω το κόκκινο ! Αλλά αυτά τα κόκκινα παραείναι ωραία, βρε Μυρσινάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρώτη φορά μπαίνω στο σπιτάκι σου τι όμορφα πράγματα φτιάχνεις!!!Αυτές οι καρδούλες σου είναι υπέροχες και ειδικά αυτή με το κλειδάκι με ξετρέλανε!!! Χαίρομαι που σε ανακάλυψα.Καλή συνέχεια φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μυρσινάκι μου επανήλθα γιατί διάβασα το σχόλιο σου....Εσύ έχεις facebook; Εγώ προς το παρόν βολεύομαι εκεί...χαχαχα!!!!!Πολλά φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κόκκινη καρδιά και το κλειδί της έτοιμο για να την ξεκλειδώσει!!!! Η δική σου σίγουρα είναι ξεκλείδωτη και παραδομένη από τρελή αγάπη!!! Φιλιά πολλά πολλά πολλά αγαπημένο μου κοριτσάκι!!!!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μυρσινάκι μου
    εύχομαι νάχεις πάντα φτερά στην καρδούλα σου και να δίνεις το κλειδί σ όποιον θέλεις να την κατακτήσει. Οπως πάντα οι δημιουργίες σου ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ & ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ!
    Ν απολαμβάνεις την ΑΓΑΠΗ κάθε μέρα
    Φιλιά πολλά μικρό μου ξωτικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φλογερές οι καρδιές σου Μυρσινάκι!! Γιορτάζουν τον έρωτα και αυτές!!!
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Oh Mirsini! Once again you have stolen my own heart with your gorgeous creations! I love the creative brilliance in these. Fabulous work! Warmest hugs to you my lovely friend. Mina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. What a super beautiful post..full of the magic and beauty of your hearts..they are so gorgeous..meaningful..special and always enchanting!I love all of the amazing quotes on love..so powerful! Mirsini..all that you create is beautiful..these hearts are dazzling my soul!! Fabulous!!
    HUgs
    Much love and sparkles to you Special Enchantress of the Heart!
    Victoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μυρσίνη μου, με τις καρδιές θα σου ομολογήσω έχω μια αλλεργία (χαχα), όμως το δικό σου μενταγιόν είναι πολύ όμορφο και διακρικτικό!
    καλή συνέχεια
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. είσαι τόσο ταλαντούχα γατοφιλενάδα μου!!!μου αρέσουν πάρα πολύ οι δημιουργίες σου!!!!!!!! είσαι απίθανη!!!!!!!!!

    στο μπλογκοσπιτάκι μου σε περιμένει βραβείο έλα όποτε ευκαιρείς να το παραλάβεις απο εδώ http://mayasfairytale.blogspot.gr/2013/02/blog-post.html θα πρέπει κι εσύ να με τη σειρά σου να πεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου σε ένα ποστ και να το χαρίσεις σε 11 αγαπημένα σου μπλογκ!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη =^ο^= happy weekend!!!!!! meow!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. όσο για το περιοδικό κανονικά θα έβλεπες και τη φάτσα μου γατοφιλενάδα εκτός απο τα χεράκια μου.... είχαμε κάνει φωτογράφιση και εμένα και η φώτο μου είχε μπει στη σελίδα με τους συνεργάτες αλλά τελίκά λόγω χώρου δεν δημοσιεύτηκε η σελίδα με τους συνεργάτες σνιφ σνιφ :( χααχχαχααχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφες οι καρδιές σου Μυρσίνη μου!Να είσαι καλά και να έχεις ενα υπέροχο Σαββατοκύριακο!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πέρασα να πω ένα γεθια!Παλιοτεμπέλα δεν έφτιαξες κάτι άλλο να θαυμάσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μυρσινάκι μου τι όμορφα!!!Μα τι κορίτσι είσαι εσύ!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μυρσινάκι μου γλυκό χαθήκαμε αλλά υπόσχομαι να είμαι πιο τακτική από εδώ και πέρα!!!!
    Μα τι όμορφη καρδιά είναι αυτή; Με έχεις αφήσει άφωνη, ίσως και ένα από τα καλύτερα κομμάτια σου!!!
    Πολλά νεραϊδενια φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μυρσίνη μου,είναι τόσο όμορφα! Ξεχώρισα ιδιαίτερα την φτερωτή καρδούλα! Καλή συνέχεια στις πολύ ξεχωριστές δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...