Σελίδες

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

The four mischievous fairies of April..

Γειά σας φίλοι μου !
Ήρθε και ο Απρίλληηης...και μαζί του φυσικά ήρθαν και τα νεραιδοξωτικά του Απρίλη, τα οποία τί άλλο θα ήταν παρά σκανδαλιάρικα και ατακτούλικα !
Δέν έχω το χρόνο να σας πώ πολλά για τις σκανδαλιές τους αλλά ήθελα να σας δείξω πόσο πονηρούλικα είναι και ιδού η απόδειξη...

Hello my friends !
April has arrived.. and along came, of course, the fairies of April, who couldn't be anything else but cheeky and naughty !
I don't have much time to write about their mischiefs but i'd like to show you how cunning they are and here is the proof...

The four fairies of April by artist Nancy Farmer
 Οι τέσσερις νεράιδες του Απρίλη απο την καλλιτέχνη Nancy Farmer


Λατρέυουν πολύ τα τυχερά παιχνίδια και ειδικότερα ότι έχει να κάνει με την τράπουλα !
Εντωμεταξύ, είναι τόσο απατεώνισσες που κλέβουν η μία την άλλη σε κάθε ευκαιρία αλλά επειδή όλες τους έχουν το ίδιο πονηρό μυαλό στο τέλος καταλήγουν να τσακώνονται και να διαλύουν το παιχνίδι πρίκ καλά καλά αρχίσει...χάχάα....γελάω εγώ τώρα αλλά να δώ πώς θα την βγάλω έναν ολόκληρο μήνα με τις απατεωνιές τους και τους τσακωμούς τους...

They love gambling and especially anything that has to do with card games !
They are such cheaters that they trick each other at every chance but since they all share the same mischief they always end up fighting with each other and ruining the game even before it has actually started... haha... im laughing now but i don't know how im going to handle a whole month of their cheats and fights...



Μα κοιτάξτε πονηριά στο βλέμμα....αυτή η πράσινη νεραιδούλα είναι η πιό σκανδαλιάρα...!

Look at the wickedness in her eyes ... this green fairy is the most tricky...!


Να σας πώ την αλήθεια δέν νομίζω ότι θα κάνω και πολύ παρέα με αυτές τις νεραιδούλες. Δέν συμπαθώ καθόλου τα πλάσματα που κοροιδέυουν και εξαπατούν μέχρι και τους φίλους τους . Δέν τους έχω πολύ εμπιστοσύνη με αυτά που βλέπω να κάνουν μεταξύ τους οπότε θα τις αφήσω να παίζουν τα πονηρά τους παιχνιδάκια χωρίς εμένα...εξάλλου έχω και πολλά άλλα πράγματα που θέλω να κάνω αυτό το μήνα.

To be honest i don't think i'll spend much time hanging with these fairies. I don't like beings who fool  and trick even their friends. I don't trust them after seeing what they are up to so i'll leave them to enjoy their wicked games without me.... Moreover i have a lot of other things i want to get done this month.


Πάντως είναι πολύ όμορφες...το παραδέχομαι ! χέχέ....κάποτε είχα κι εγώ έτσι τα μαλλιά μου....ολόιδια σας λέω !

In any case they are very pretty... i have to admit this !! hehe... i once had the same haircut... exactly the same !!


 Nancy Farmer - 78 Fairies- a calendar for 2013 !!
Nancy Farmer- 78 Fairies- ένα ημερολόγιο για το 2013 !!


Καλό ανοιξιάτικο μήναααα.....αλήθεια εχθές σας ξεγέλασε κανένας ή ξεγελάσατε εσείς ;! Εγώ το δέυτερο...χάχάχάαα 

Have a good spring month... really, did anyone trick you or did you trick anyone yourselves yesterday ; i did the second...hahahahahah

9 σχόλια:

  1. Βρε τις πονηρούλες τις νεράιδες!!! Καλά κάνεις, Μυρσίνη μου και δεν τις κάνεις παρέα!!! Άσε να κάνουν μόνες τους τις ζαβολιές τους!!! χιχιχι... Καλό μήνα!!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xαχαααα δεν παίζεσαι !!!
    Καλό μήνα με αλήθειες και καλούς φίλους !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα ξωτικούλα μου!!! Χα χα χα!!! Σκανταλιάρικα τα νεραϊδάκια του Απρίλι.... Δεν νομίζω όταν είχες την ανάλογη κόμμωση να είχες και τις ανάλογες σκανταλοδιαθέσεις;;;;;Χι χι χι!!!! Φιλάκια πολλά πολλά αστεράκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χα χα χα!!Πολύ αστείες φατσούλες και πραγματικά πονηρές!!φιλάκια πολλά γλυκούλικο Μυρσινάκι μου, και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα, Μυρσινάκι! Να'ναι νεραϊδένιος και πανέμορφος!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΣΥ ΜΥΡΣΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!!!
    ΔΕΝ ΜΕ ΓΕΛΑΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΕΜΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΕΛΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΤΙ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...have an awesome april play! ~ blessed be! ~ dear beautiful faerie friend!...(o:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. What naughty fairies! But yes, they are beautiful and I had that haircut too! lol Warmest hugs, my lovely friend. Mina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Yay Mirsini..such fabulous fairies..and gamblers ha ha! They are too cute..love the hair..oh my you had the same hair..i bet you looked gorgeous !Wishing you a magical April..thanks for sharing this wonderful magic!
    Victoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...